Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

Οι απομαγνητοφωνήσεις που έδωσε η ΕΛ.ΑΣ. για δικογραφία

Katefthian apo ta grafia tis EL.AS. erxete... isos to neo mas senario!!!

Einai entelos otinanistiko....


Ο διάλογος για τον μικρό Αφγανό
Ημερομηνία: 29/3/2010
Εναρξη: 01:37.23. Λήξη: 01:40.04.
Από καρτοδέκτη του ΟΤΕ με νούμερο που ξεκινάει από 21034... προς κινητό Μαζιώτη.
Α: Ναι.
Β: Δεν σε ξύπνησα;
Α: Οχι, είχα πέσει, δεν τρέχει τίποτα.
Β: Βλέπατε ε;
Α: Ναι, έχουμε δει.
Β: Γάμησέ τα.
Α: Εχεις κάνα νεότερο;
Β: Πού έχεις μείνει, ξέρω 'γώ;
Α: Δεν έχουν ταυτότητά του, ξέρω 'γώ; Το παιδί πέθανε;
Β: Το παιδί αυτηνής, οικογένεια ήτανε, μαζέψανε από κάδο ή πεζοδρόμιο.
Α: Τι ρε φίλε, σοβαρά;

Β: Γάμησέ τα, φίλε, αν είναι αυτό που λένε...
Α: Και το παιδί πέθανε στο νοσοκομείο...
Β: Το παιδί που πέθανε είναι γιος αυτηνής. Και το κοριτσάκι είναι σοβαρά στο νοσοκομείο... Τη βρήκε το κοριτσάκι και την έδωσε στον αδελφό της.
Α: Τώρα τι να σου πω; Θα τα πούμε από κοντά...
Β: Εχουμε κάνα ραντεβού γενικά αύριο;
Α: Εμείς έχουμε το πρωί... ή το μεσημέρι εκεί πέρα, έχουμε κάποιες αλλαγές ας πούμε, αν μπορούσες κάνα μήνυμα από τη δουλειά, κάποια στιγμή να σ' έβλεπα.
Β: Θα με πάρεις κάνα τηλέφωνο να πεταχτώ;
Α: Θα σε πάρω τηλέφωνο.
Το άγχος για τα... κοινόχρηστα
Ημερομηνία: 7/04/2010.
Εναρξη: 19:01.50. Λήξη: 10:03.01.
Κλήση από καρτοδέκτη του ΟΤΕ στο κινητό τηλέφωνο του Μαζιώτη.
Β: Ελα ρε.
Α: Ελα, ρε φίλε, τι έγινε;
Β: Καλά;
Α: Σε πήρε ο άλλος τηλέφωνο;
Β: Τρεις και τέταρτο μου είπε, μου είπε στα γηπεδάκια... λέει ξέρεις...
Α: Στα γηπεδάκια;
Β: Ναι.
Α: Εντάξει. Να σου πω ρε συ...
Β: Ελα.
Α: Πέρασα από το δύο.
Α: Κι έχειιιι... Πληρώνεις εκεί τα κοινόχρηστα;
Β: Πώς;
Α: Κοινόχρηστα γενικά πληρώνεις;
Β: Ε, έχει τώρα... (σκέφτεται) έχουνε μαζευτεί κάνα δυο μήνες.
Α: Αυτό έχει ξαναγίνει, ρε παιδί μου; Δεν έχουμε, μην έχουμε κανένα πρόβλημα, ρε παιδί μου;
Β: Οχι.
Α: Αααα... τα άλλα νοίκια τα πληρώνεις 'νταξει;
Β: Ναι ρε, κομπλέ όλα είναι. Αφού το ξέρει αυτή, ρε συ, ότι τα δίνω μαζεμένα.
Α: Ε, γιατί είχε τρία, ρε παιδί μου, εκεί πέρα στην πόρτα, γενικά είναι... λίγο μαζεμένα αρκετά.
Β: Ε, εντάξει, έχω λίγο καιρό να περάσω... θα το...
Α: Καλά.
Β: Θα πάω και σήμερα, δεν το 'χα στον νου μου.
Α: ΟΚ. Τρεις και τέταρτο εκεί που μου είπες, έτσι;
Β: Εεεε, ναι.
Α: Το 'πιασα. Θα τα πούμε, ε;
Β: Ελα, ναι.
Α: Ελα γεια.
Μπέρδεμα με το σημείο του ραντεβού
Ημερομηνία 08/04/2010
Κλήση από καρτοδέκτη του ΟΤΕ με αριθμό από 210-211... στο κινητό του Σταθόπουλου. Εναρξη: 20:35.37. Λήξη: 20:37.05
Α: Ναι
Β: Ελα παιδί μου, για πες.
Α: Μπορούμε να βρεθούμε;
Β: Εεεε... τώρα έχουμε πάρει κάτι να φάμε και ναι, αμέσως μετά ναι.
Α: Σε πόση ώρα;
Β: Σε καμιά ώρα, μία και; Ή νωρίτερα;
Α: Αν γινότανε λίγο έτσι, γιατί θέλω να σου πω κάτι, για πέντε λεπτά.
Β: Ναι, πού θες να βρεθούμε;
Α: Εκεί που είχαμε βρεθεί...το πρωί...τα πρωινά... που είχαμε βρεθεί δύο φορές...τώρα...σου κάνει;
Β: Κάτσε να σκεφτώ γιατί έχει κολλήσει το μυαλό μου... κάτσε να σκεφτώ...
Α: Ελα ρε ...στη (Β)βήτα...
Β: Εεε...τι; Να σε πάρω σε ένα λεπτό;
Α: Στη βι...το πρωί πού δώσαμε ραντεβού ρε;
Β: Αααα! Ναι, ναι, ναι μπορώ άνετα.
Α; Σε πόσο;
Β: Είσαι μακριά;
Α: Εεεε...στη Βικτωρια ...αλλού σου έλεγα εγώ ρε παιδί μου...
Β: Α...περιμένεις έρχομαι εγώ,μη φύγεις.
Α: Οχι ρε συ, έρχομαι εγώ να πούμε ή ξέρω εγώ, άμα συνεννοηθούμε εκεί πέρα...
Β: Οχι, όχι μου είναι εύκολο, πιο εύκολο εμένα. Ελα έρχομαι...
«Στα Πετρα... είσαι;»
Εναρξη κλήσης: 21:35.04 Λήξη: 21:35.14.Από καρτοδέκτη του ΟΤΕ με αριθμό από 210-347...προς κινητό Σταθόπουλου.
Α: Πού είσαι;
Β: Είμαι εδώ...στο τέρμα (κλείνει το τηλέφωνο) και καλεί ξανά μετα από λίγα δευτερόλεπτα.
Α: Ελα ρε...συ...
Β: Τώρα είμαι από τη μεριά που είχαμε πιει καφέ (πάλι η γραμμή κλείνει) και ξανακαλεί.
Α: Πού είσαι, πες μου;
Β: Εκεί, στο σταθμό του τρένου, από την πάνω μεριά που πηγαίνει προ...
Α: Στα πετρα ...είσαι ε;
Β: Ε,ναι.
Α: Τέλος πάντων. Εγώ σε περιμένω μισή ώρα τώρα εδώ πέρα. Καλά έρχομαι εγώ από εκεί άμα είναι...
Β: Ε...να πούμε...εκεί που είναι κοντά στο τρένο, έτσι;
Α: Ναι, ναι, δίπλα στο τρένο, από πάνω, από κάτω είναι το τρένο...
«Στάσιμα τα πράγματα»
Ημερομηνία: 31/03/2010
Εναρξη: 13:47.30. Λήξη: 13:50.42.
Από καρτοδέκτη του ΟΤΕ σε κινητό Μαζιώτη.
Β: Τι έγινε, καλά;
Α: Καλά, ρε φίλε.
Β: Τι νέα;
Α: Ε, στάσιμα τα πράγματα γενικά (απογοητευμένος).
Β: Ασχημα;
Α: Στάσιμα λέω τα πράγματα, γενικά δεν πολύ προχωράει.
Β: Στάσιμα, στάσιμα.
Α: Στάσιμα, ναι.
Β: Ω, ρε πούστη.
Α: Δηλαδή απ' αυτά που βλέπω.
Β: Αναποδιές ή...
Α: Οχι, ρε παιδί μου, δεν κάθεται αυτό που θέλουμε, πώς να στο εξηγήσω; Ασε με.
Β: Αυτά που μου είπε η φίλη μας.
Α: Δεν ξέρω τι ακριβώς σου είπε, ρε παιδί μου.
Β: Τέλος πάντων.
Α: Τι να σου πω...
Β: Καλά.
Α: Εγινε.
Β: Εεεε...
Α: Ναι, για πες.
Β: Τι;
Α: Εχουμε κανονίσει;
Β: Γενικά τι, θα πάει δηλαδή για μετά ας πούμε;
Α: Δεν ξέρω, θα δούμε κι αύριο, έχουμε ένα ραντεβού αύριο ας πούμε και πιστεύω ότι θα αποφασίσουμε αύριο, δηλαδή τι και πώς, αλλά πολύ πιθανό είναι για μετά.
Β: Καλέ ρε, εντάξει. Ερχονται και οι άλλοι τώρα, έτσι; Δηλαδή δεν μπορώ να 'ρθω εγώ.
Α: Ναι, ναι.
Α: Ε, κοίτα, ούτως ή άλλως κάποια στιγμή εντάξει, θα τα... ίσως... θα τα επικοινωνήσουμε ρε. Αναλόγως τις εξελίξεις, θα πρέπει να σε δω, ρε παιδί μου, γενικά.
Β: Εντάξει, οκέι.
Α: Κατάλαβες; Καλά είσαι γενικά;
Β: Δεν θα το 'λεγα αλλά 'ντάξει... (γελάει) Ε... μπήκ...επ... σόρι, πήγατε, κάνατε το «Β»;
Α: Ε... περίμενε, δεν κατάλαβα.
Β: Το «Β» το κάνατε που ήταν για χθες; Εσείς ρε, οι δύο.
Α: Ε;
Β: Οι... εσείς οι δύο που ήταν να κάνετε το «Β». «Β» επιπέδου (το είπε γρήγορα).
Α: Το «Α». Ναι, ναι. Μια χαρά.
Β: Μπράβο ρε! Μπράβο.
Α: Μια χαρά γενικά.
Β: Το είδες;
Α: Ναι. Τα είδα.
Β: Τα 'δες full screen;
Α: Δεν ήμουνα εκεί αλλά εντάξει, μετά τα έφερε, παιδί μου. Τις φωτογραφίες γενικά και το... αναλυτικό, ρε παιδί μου, τι λέει γενικά μέσα. Ολα μια χαρά και υγιαίνουνε. Θα σου πω από κοντά (γελάει)...
Β: 'Ντάξει. Αν γίνεται... μπορούμε να μιλήσουμε μετά γιατί έχουν φαγωθεί να τους πάω στο χωριό γενικά και...
Α: Α, για το Πάσχα, ε;
Β: Εχουν λυσσάξει να πούμε...ε... οπότε να ξέρω κάπως για να κάνω τη... σκάντζα... 'Ντάξει...ότ αν! Μέχρι τη μέρα, ρε παιδί μου. Οταν... νομίζεις ότι... υπάρχει ένας μπούσουλας.
Α: Ναι... εντάξει. ΟΚ. Θα επικοινωνήσουμε...
Ο κουμπάρος, η κοπέλα και τα κόλπα
Ημερομηνία 27/03/2010
Κλήση από καρτοδέκτη του ΟΤΕ με νούμερο 210-36...προς το κινητό τηλέφωνο του Σταθόπουλου. Εναρξη κλήσης: 19:27.46. Λήξη: 19:30.11
Α: Ναι, ναι
Β: Ελα μην του πεις ακόμα, θα δούμε.
Α: Εντάξει.
Β: Να σου πω έχεις κάνει κουμπάρο τον «τσαμπουκά» κι εσύ;
Α: Ε...τι κουμπάρο, κουμπάρο φωνάζει ο ένας, κουμπάρο φωνάζει ο άλλος, γιατί;
Β: Γιατί τώρα μου λέει «είμαι κουμπάρος μου λέει και του αλλουνού».
Α: (γελάει)
Β: Του λέω δηλάδη πώς; Μου λέει «αυτός μου είπε, δεν του είπα εγώ».
Α: Εντάξει, κουμπάροι είμαστε...
Β: Μάλλον λέει «επειδή δεν με θέλουν μου το λένε για να μου ρίξουν στάχτη στα μάτια...».
Α: Ελα, ρε, πάλι τον έπιασε το τέτοιο του.
Β: Ε, όλο έτσι λέει, αφού τον ξέρεις τώρα.
Α: Ξέρω εγώ, προσπαθώ να τον ξεκολλήσω με λόγια.
Β: Δεν ξεκολλάει ρε, όσο του λες τέτοια έτσι θα είναι.
Α: Ετσι θα είναι; Μην τον αρχίσω στο μπινελίκι μπας και πάρει τα ίσα του άμα είναι έτσι ρε πούστη;
Β: Ρε πούστη, στ ...(ακατάληπτη συνομιλία).
Α: Λοιπόν αύριο θα έρθω από εκεί ούτως ή άλλως, να σου φέρω αυτό που μου είπες.
Β: Ναι. Τι ώρα θα έρθεις περίπου;
Α: Ξέρω εγώ, να έρθω, θέλω να έρθω νωρίς πριν τις μία, αύριο αλλάζει κι ώρα μην το ξεχάσεις πάει μια ώρα μπροστά ή μετά τις πέντε προτιμάς;
Β: Το νωρίς είναι καλύτερο, αυτό. Αλλά μην πλακωθείς εκεί με την κοπέλα στη συζήτηση και ξεχάσεις να έρθεις.
Α: Οχι, ρε, δεν ξεχνιέμαι ρε, είσαι τρελός; (γελάει). Θα συζητήσω όσο μπορώ περισσότερο.Β: Α ρε πούστη για σας είναι η ζωή.
Α: (γελάει) Α ου...τι να σου πω;
Β: Εγώ χθες συζήτησα με μια πρώτη φορά και της έκανα και το κόλπο που κάνω εγώ, μια χαρά πήγε.
Α: Είσαι ωραίος και μετράς.
Β: Πρώτη φορά που συζητήσαμε και της έκανα και το κόλπο και με το που παίρνω χαμπάρι ότι δεν αντιδράει, λέω καλά εντάξει, θα κάνουμε τα κόλπα εδώ πέρα.
Α: Ωραία κι εγώ το ίδιο θα κάνω λοιπόν.
Β: Λοιπόν πήγαινε κάνε το κόλπο που σου έχω μάθει τέλος πάντων.
Α: (γελάει): Κι αυτό θα κάνω.
Β:...γιατί δεν πάμε καλά.
Α: Αυτό το ξέρω.
Β: Ετσι. Λοιπόν θα τα πούμε.
«Να πάρεις και το... μπιμπλίκι μαζί σου»
Ημερομηνία 09/04/2010
Εναρξη κλήσης από καρτοδέκτη του ΟΤΕ με νούμερο από 210/380...στις 16:04.15 λήξη στις 16.04.55
Α: Τι έγινε;
Β: Για πες.
Α: Εσύ;
Β: Κάνα νέο;
Α: Κάνα νέο εσύ; Πήγες; Μετά;
Β: Ξανά;
Α: Μετά να την πάρεις;
Β: Οχι τώρα θα πάω.
Α: Τώρα θα πας; Κι εγώ νόμιζα θα πάρεις εσύ να μου πεις κάνα νέο.
Β: Δεν...εσύ με τι έφυγες;
Α: Με τέτοιο...εγώ έφυγα...το βγαζα ...το βγαζα...πως το λένε, με τα χέρια και το τσούλησα πολύ, πολύ, πολύ και γενικά όταν το τσούλησα κι αυτά κοίταξα ας πούμε μην ήταν τίποτα. Κανονικά δηλαδή κοίταζα συνέχεια γενικά. Και έφυγα και δεν ξαναπάτησα. Αυτό...
Β: Εμείς δεν ξαναγυρίσαμε μετά. Πήγα πήρα και το άλλο.
Α: Τι;;
Β: Γυρίσαμε και πήραμε και το άλλο.
Α: Α! Αυτό ήθελα να σου πω βασικά. Εγώ ξέρεις τι ήθελα να σου πω; Αν δεν το 'κανες αυτό να πηγαίναμε τώρα να το πάρουμε το μεσημέρι.
Β: Στο καπάκι πήγα και το πήρα.
Α: Εγώ νόμιζα θα...σκέφτηκε ότι ίσως ...αυτό ήθελα να σου πω μήπως ήταν καλύτερα να παίρνατε κατευθείαν αυτό.
Β: Ε...επιχειρήσαμε το πήραμε ρε.
Α: Ωραία, εντάξει καλά κάνατε.
Β: Αυτό... δεν είδαμε τίποτε εκεί πέρα γενικά...στο τέτοιο... Αυτό δεν έχω πάει τώρα, περιμένω...τον Χοντρό να πάω και εγώ να κάνω το πάνω μέρος,να δω και ο άλλος το κάτω.
Α: Και να σου πω να πάρεις και το μπιμπλίκι μαζί σου, αν μπορείς να ψάξεις επί τόπου.
Β: Επί τόπου; Δε νομίζω ρε συ να...να μπορώ.Θα το κατεβάσω στο κέντρο και εκεί θα το...
Α: Α, εντάξει. Να σου πω και κάτι άλλο; Θα κατέβω κι εγώ. Ο,τι ώρα κατέβεις να ψάξω ό,τι έχω κι εγώ μαζί μου. Είτε όχημα, είτε τσιαμα (έτσι ακούγεται), είτε μηχανή, είτε οτιδήποτε.
Β: Καλά, θα σε πάρω τηλέφωνο...θα σε ξαναπάρω τηλέφωνο εντάξει;
Β: Ελα γεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: